EĞİTİMDE BÜYÜK ADIM

sinavdonemi - -

Fizik Kaynak Tavsiyesi

0 yorum

Fizik Kaynak Tavsiyesi



Esen Konu Anlatımlı (sınıf sınıf)
Lise boyunca hocaların en çok tavsiye ettiği kitap olmuştur. Konu anlatımında en iyi kitap diyebilirim. Soruları zordur ama güzeldir de bir o kadar. Konuyu iyi öğretir. Zamanınız varsa  mutlaka alın çözün. İnternette tüm soruların çözümleri de mevcuttur.


Final Konu Anlatımlı Turuncu Kitap (Mustafa Başer)
Final gerçekten hakkını vermiş. Veya Mustafa Başer'in başarısı da olabilir. Bu turuncu kitap konuyu da iyi anlatmış çok güzel örnekleri de var ve soruları da gayet güzel. Arkadaşlar arasında da sıkça tavsiye edilir. Alın mutlaka bulunsun diyebileceğim bir kitap.


Palme A-B-C-D
Aslında bunları kullanma fırsatım olmadı ama kullanan arkadaşlarım memnun. Konuyu iyi öğrettiği söyleniyor. Bir denemekte fayda var.


Simetri Ygs-Lys
İyi kitaplardır ama konuyu tam olarak çalışmak için yetersiz. Belki tekrar için kullanılabilir. Bazı önemli konuları bir sayfada anlatmış mesela o yüzden biraz yetersiz ve test sayısı da az. Ama yine de bir köşede dursa tekrar için faydalı olabilir.



Palme Soru Bankası
Kesinlikle önermediğim işlem kalabalığı kitabı. Ösym ne ygsde ne de lysde bukadar uğraştırıcı sorular soruyor. Zaman kaybı istemiyorsanız kullanmayın.


Güvender Konu Anlatımlı

Bazıları beğenmiş ama ben güvenderi tam bir zaman kaybı olarak görüyorum. Belki yıllarınız varsa sınava kullanabilirsiniz ama ben tavsiye etmiyorum. Konuları ilkokul öğrencisine anlatır gibi en basitten alıyor ve çok uzatıyor. Buna karşın soruları da aksine zor ve işlem kalabalığı. Tavsiye etmem kısacası.



Yorum Gönder

Yorumunuza en kısa zamanda okunup cevap atılacaktır

Facebook

Derslere Yardımcı site www.sinavdonemi.blogspot.com